Jenna N. Mourey (Marbles), americká videobloggerka, narozena v roce 1986.

Pokud jste si v přechozím článku o Justinu Bieberovi říkali, že se svět zbláznil a že není možné, aby někdo vydělával v necelých 20 letech přes 1 miliardu korun ročně, tak teď se podržte!

Jenna Marbles uveřejnila v roce 2010 na internetu tohle video:

Šílené?
Stupidní?
Sprosté?
Neprofesionální?
Infantilní?

Je jedno, jaký tomu dáte přívlastek. Fakta jsou taková: toto video zhlédlo během prvního týdne od zveřejnění přes 5,3 milionů diváků. V současné době jej vidělo více než 58 milionů lidí. To jsou fakta, to je realita, to je dnešní doba, ve které všichni do jednoho žijeme.

Jenna od té doby nahrává na YouTube v pravidelném intervalu 7-8 dní jedno nové video.

O čem jsou její videa?

Třeba o tom,  jak se nalíčit, když jste opilá. Nebo jak se rozejít s přítelem. Někdy nám Jenna zatancuje, jindy řekne zážitky z víkendu, občas zazpívá a skoro vždy ve videu ukáže své dva psy. Zkrátka moc inteligentní její videa nejsou, ale to zřejmě není na YouTube k úspěchu potřeba.

Jenna si díky svým videím (respektive reklamám, které se díky obrovské sledovanosti objevují v jejích videích ve velkém množství) na YouTube vydělala jen v roce 2012 v přepočtu přes

100 000 000 Kč

(sto milionů korun českých)

 

Abyste si představili co je 100 000 000 Kč

Je to například 1 666 prodaných bytů s provizí 60 000 Kč
nebo 6 666 zájezdů do Egypta All inclusive v ceně 15 000 Kč
nebo 50 bytů v hodnotě 2 000 000 Kč, které budete pronajímat každý za 8 000 Kč + poplatky, takže budete dostávat doživotní roční rentu 4 800 000 Kč, tj. 13 150 Kč každý den.

A to byla řeč o příjmech jen z roku 2012!

 

Jenna Marbles v číslech

  • všechna její videa na YouTube mají přes 1 miliardu zhlédnutí
  • na Instagramu jí sledují více než 3 mil. lidí, stejný počet odběratelů má např. americký prezident Barack Obama
  • její YouTube kanál sleduje více než 13 mil. odběratelů
  • žádný YouTube kanál registrovaný ženou nemá víc odběratelů
  • nejsledovanější video vidělo přes 58 mil. lidí
  • počet odběratelů a milionové výdělky za zobrazení reklamy na YouTube neustále stoupají
  • dům, který si Jenna koupila a ve kterém aktuálně bydlí, má hodnotu přes 23 000 000 Kč (Jenna má 28 let a její jediná „práce“ je natáčet videa a uveřejňovat je na YouTube)

 

Jak o svém úspěchu Jenna mluví?

 

„Založit si vlastní kanál na YouTube je jako mít svojí televizní stanici. Jen nemusíte nikoho žádat o licenci a doprošovat se schválení pořadů. Natáčíte a publikujete co vás napadne. Nedělám nic víc, než že doma tropím legraci, a to jak se mi zlíbí, a věším to na internet.“

„Je směšné co dělám“ přiznává samotná Jenna.

„I to, že má videa někdo sleduje. Jenže to, že je něco směšné, ještě neznamená, že to nemůže fungovat!“

 

 

Její videa neobsahují nic, co by nezvládl někdo jiný!

 

Jenna dostává denně kolem 50 tisíc zpráv, musela si proto najmout několik asistentek, aby za ni tuto agendu vyřizovaly.

A jak vlastně Jenna vydělává?

Jenna je placena za to, že se na jejím videu, nebo těsně před jeho spuštěním zobrazí reklama, nic víc, nic míň!

Nemusí psát reklamním partnerům a prosit je o umístění reklam na její videa, tuto službu za ni automaticky udělá server YouTube. Jediné co Jenna musela, bylo zaregistrovat se na YouTube, povolit zobrazování reklam ve svých videích a pak jen točit a publikovat videa. Díky velké sledovanosti a množství odběratelů (že nemáte tolik odběratelů a zhlédnutí? Jenna také začínala s nulou odběratelů a nulou zhlédnutí jako vy nebo já, na to nezapomínejme!) vydělává miliony korun ročně a evidentně nemusí vystrčit ani paty z domu, aby dokázala každý rok generovat příjem přesahující

100 000 000 Kč

„Neměla jsem k tomu vlohy. Nikdy jsem nehrála divadlo a před kamerou jsem jen sama sebou. Youtube je příležitost pro každého. Úspěch je založen na originalitě. Lidé nechtějí vidět totéž, to je dobrá zpráva. Proto se uplatní jakákoli jedinečnost, ať umíte něco výjimečného, nebo vůbec nic. Každý je něčím zajímavý. Já jen bavím lidi tím, jaká jsem. A to, že mám hodně internetových přátel je opravdu směšné. Ale reálné!“

 

A co vy? Už máte své první video na YouTube, nebo stále ještě na něco čekáte…
 
 
Zdroj:
1. 
tištěný časopis First Class, ročník IV., vydalo nakladatelství First Class Publishing a.s. Kaprova 42/14, Praha 1
2. internetový server: https://www.wikipedia.org/